İnsan sessiz kal diktasını veren, gücünü pilden aldan bir tansiyon aletini dinliyor da, kalbine iyi bak diyen kitabı dinlemiyor.
HAKKINI VER

Kavuştum
beklemeyi o öğretti bana
demek ki yıllar geçmesi gerekiyormuş pişman olmak için.
harf harf, hece hece iliklerime kadar öğrenmek için.
geceleri bekliyordum en çok
tam oyalanma saatlerinde
tam bedenim ayıklığından ayrılmak üzereyken.
kavuştum
varlığına saygı duymaya
onu yaşamaya
layığıyla anlatmaya
koklamaya
dokunmaya…
aşık bir adamın cümlelerine benziyor sözlerim
aşka ermek için çok göz yormak gerek.
soru sorulduğunda, bilmek gerek.
çok bilsen de az konuşmak gerek.
öğrenmek gerek onunla sabretmeyi
ilgilenmeyi, karanlıkta duvara asılı bırakmamak gerektiğini
paylaşmayı, üzerine bir çocuk gibi titremeyi.
unuttuğun zamanlarda
özlemeyi
af dilemeyi…
yani bir kitabı
haddiyle okumalı…
geç de olsa
bir yerden başlamalı.

                      

2 yorum:

  1. HAYAT
    Hayat böyle sınar insanı,
    Ya canından ister yada malından
    Anlayamazsın kendi hatanı
    Arayıp durursun canı cananı..


    Uzatırsın ellrini rini dokunamazsın hiç ona
    serersin yüreğini yollarına
    Hayat böyle dersin çekersn vicdanına,.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha yazacaktım ama telefon izin vermedi neyse pc den yazarım

      Sil